Expertise

Customer care

Het is een stokoud gezegde en ook wel een beetje ongenuanceerd, maar een kern van waarheid zit er natuurlijk nog absoluut in. Zorgen voor je (aanstaande) klanten is hartstikke belangrijk voor een goede bedrijfsvoering. Zonder klanten geen omzet. En dus ook geen bestaansrecht. Zo simpel is het!

Wat we (kunnen) doen

We noemen de expertise die te maken heeft met klantenservice customer care. Vrij vertaald: zorg voor klanten. En dat is ook wat deze discpline inhoudt. Onze customer care-geeqs zijn bedreven in adviseren van en contact hebben met (potentiƫle) klanten. Dat kan op uitvoerende basis (we kunnen letterlijk je klantenservice zijn) maar ook op adviserende basis.

We hebben zeer veel ervaring met het opzetten van customer care teams en ondersteunen je hierin ook voor jouw organisatie graag. Denk aan het bepalen van de juiste kanaalstrategie voor jouw doelgroep, het opzetten van een kennisbank zodat iedereen hetzelfde antwoord geeft, maar wel authenticiteit behoudt of de juiste telefonie-routering bepalen, zodat jouw klant snel de juiste persoon spreekt zonder eindeloze bandjes…

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws!