Case

Arbeidsmarkt­communicatie

Nummereen Kinderopvang kampt op de buitenschoolse opvang met personeelstekort. Vinden van pedagogisch professionals voor middagdiensten is een uitdaging.
Klant

Nummereen

Branche

Kinderopvang

Wervingscampagne

We bundelden onze krachten op het gebied van HR en marketing & communicatie en gingen aan de slag om een plan te maken voor Nummereen. Op basis van de reeds bestaande middelen en capaciteiten deden we voorstellen om Nummereen  duidelijk en aantrekkelijk te positioneren als werkgever.

Door de campagnes zagen we het personeelstekort dalen

Veronique Lommers, Directeur Nummereen Kinderopvang

Werken bij Nummereen

We zorgden bijvoorbeeld voor een apart Instagram-account ‘Werken bij Nummereen’. Speciaal voor alle content die te maken heeft met dit onderwerp. Ook dachten we mee om geïnteresseerden en latent werkzoekende pedagogisch professionals laagdrempelig kennis te laten maken met de vacatures en mogelijkheden binnen Nummereen.

Zo initieerden we Walkin-Wednesday, een vast inloopmoment op wekelijkse basis waar (aanstaande) pedagogisch professionals vrijblijvend hun licht kunnen opsteken over wat Nummereen hen eventueel te bieden heeft. Ook lanceerden we de online vacaturweek op de socials, waar alle vacatures in één week geboost werden.

Andere cases

Implementatie personeelsapp

Nummereen Kinderopvang wilde graag zijn medewerkers verder faciliteren met een app. Wij verkenden...

Lees verder

Knowhouse was als startende organisatie nieuw in de branche van online onderwijs. Geeqs dacht mee...

Lees verder
Realisatie Fitprogramma           

Nummereen Kinderopvang is in 2019 uitgeroepen tot Vitaal Bedrijf. En niet voor niets, als werkgever...

Lees verder